7 aylık olduk şuan desteksiz oturma var
ek gıda güzel gıdıyor 🫠
Emekleme yok emeklemek için de herhangi bi adım da yok yüz üstü yatmaktan da nefret ediyor ana delisi oldu iyice yürütecte donuma yapısıyor bu aralar benı al diye
Uyku sorunu basından beri hıc de yasamadık benim kız biraz uyku duskunu
Ek gıdayla beraber probiyotık basladık sindirim zorlugu vardı bide kusma baya iyi geldi 1 kutu daha kullanırım gıbı
Konusma da kızım hep anne diyor zaten gun içinde Allah 1 baba dede dıyorum anneden sonra dedıgı ılk kelime Allah oldu 🥹 bu ayda bizi baska neler bekliyor bakalım 🫠 bide besin alerjisi şüphemiz var test yapılacak ona gıdıcez bakalım kakamız mukuslu ve huzurluk vardı probiyotık bu yondende ıyı geldı 🥹
Bide dişimiz de hiç yok 2 3 aydır kabarık ama ne gelen var ne giden