adl9 UyuyamayanGuzel keşke 70 ve 75 gibi bisey alabilsem ama çalismadan mumkun mu ki 2022 de 68 almiştimm ve hic çalismadan atanmak istiyorum :(
onefinemom UyuyamayanGuzel rahat alınır bu arada, eğer biraz matematik biraz da Türkçe bilginiz varsa (orta okul düzeyi de diyebiliriz açıkçası) çok rahat 70-75 alınıyor
Irmakk1 UyuyamayanGuzel ben yıllar önce girmiştim daha lisedeydim hiç çalışmadan 81 almistim ama o zamanlar bilgiler tazeydi tabi şuan unutmusumdur çoğu şeyi 70 i zorlarım herhalde
AnnaKurt Bakalım kaç alacaz 🤣 Bir tane soru çözmeden girecem sınava.. 350yi yesem daha mı iyi olurdu ne ya
hunilimomy AnnaKurt tam olarak ben 😂 bide cocuga baksin diye kocama da hsinav ücreti yatirdim is yerinden izin alabilsin diye 700 liraya yemek yerdim diye düşünüyorum bazen 😂
UyuyamayanGuzel AnnaKurt Ya bu hiç çalışmadım girdim 75 aldım efsaneleri doğru mu merak ediyorum bende daha önce giren bir annemiz söylese keşke
AnnaKurt hunilimomy Ya ahhahahaha 🤣 askerlerin polislerin bir tek böyle şeylere şak diye izin alabilmesi
sek_kahve UyuyamayanGuzel mümkün değil, bunu diyen daha okuldan mezun olalı çok olmamıştır bilgiler tazedir bence
hunilimomy AnnaKurt maalesef ki hala diyor ya gorev olursa diye dedim cocukla gidemeyeceğime göre umrumda değil
tazemommyy UyuyamayanGuzel temelim fazla yoktu son ay bakmıştım sadece biraz öylesine girmiş gibi oldum ama bi işe yaramadı aldığım puan