asyaasya1 Kızlar oğlum 18 aylık 3 gündür kaka yapmıyor ıkınıyo ama yapamıyor kabız fitil verebilir miyim acaba
merkursavascisi_06 asyaasya1 beslenme tipiniz nasıl? Sıvı gıda alımı azaldıysa kabız oluyolar bi de mama çok içiyosa o da kabız yapıyodu benim kızımı. Fitili doktora danışmadan kullanmayın bence. Dulcasoft diye bi şurup vermişti doktor bize ama beslenmeyi düzelTmezseniz kabız sürekli hal alır bu da çocuğa zarar verir demişti. Sebze ağırlıklı beslemek gerekiyo vs demişti. Kayısı yedirmeye çalışın
belus Kuru üzüm, kuru kayısı deneyin bir de isterseniz, bizimki de 18 aylık bunları verince hemen yapıyor:)