Kızlar 1 yaşında oğlum bugün sünnet olalı 5 gün oldu. Sünnet olduğundan beri bir numara büyük bez kullanıyordum dün gece yatarken normal kendi beline dönmek istedim alışsın diye. Normalde kızarıklık yoktu ama geceden sabaha hafif böyle kızarma sanki kan değil de böyle kan görünümde kızarıklık diyeyim 😂 o şekilde olmuştu. Bir de sarı bir katman var yavaş yavaş soyulup dökülüyor. Bu kızarıklık acaba o katman soyuldukça mı oluşuyor yoksa ben küçük bez bağladığım için mi oldu. Başına böyle bir şey gelen var mı sürekli kararlıyorum bugün ilk kez kantaron yağı sürdüm. İnşallah kötü bir şey yoktur