Anneler merhaba doğduğundan beri prima kullandım sonra premium care de kullandım aralarda molfix ve baby turco aldığım zamanlar oldu molfix biraz prima gibi geldi 5 aylık şuan 2 aylıkken falan bi ara bezde çiş sızma çok yaşadık nedendi bilmiyorum son 3 aydır öyle bir sorun yaşamadık içerikleri açısından bilgisi olanlar aydınlatabilir mi ?