Ben kullandım bebeğime. Bi tık azalttı ama gazdan dolayı bi ağlama krizleri oluyordu 3-4 saat ona fayda etmedi. Sonrasında biogai kullandık, metsil kullandık onlarda da aynı şekilde oldu. Ne kullanırsak kullanalım o krizler yaşandı o yüzden gaz damlasının bi işe yaramadığına kanaat getirmiştik biz. İlacı zaman malesef.