Bende meme ucu kullanmak zorunda kaldım göğüs ucun yoktu ve ilk zamanlar göğsüm taş gibiydi ebe de emzirtemedi çok sert olduğu İçin, hemen silikonu dayadılar, 2 ay 10 günlük olduk ara ara mememi vermeyi deniyorum ama az emer gibi yapıp bırakıyor,bazende ağlıyor alıştıramadım çok fazla da uğraşmadım açıkçası ağladığı İçin. Ama çok yorucu bu şekilde kayıyor sütün akıyor. Sürekli temizlemek gerek, biyere gittiğinde unutursan yandın, başıma geldi zır zır ağladı yenisini almaya gidene kadar. Sürekli bıkmadan denenmeli bence silikona da alıştırılmamalı. Ve silikona alışan bebek genelde memeyi erken bırakıyormuş. 1 sene olmadan