Hanımlar doğum yapalı 2 ay oldu. Göğsümde çok farklı bir ağrı var. Dolma acısı değil.
Dokunamıyorum bile çok acıyor. Sanki süt kanallarımın içinden ateş geçiyor öyle acıyor vr sızlatıyor.
Uyandım şimdi emzirmek için hafiften de üşüyorum ateşim var gibi, başım ağrıyor. 😔😔
Var mı böyle birşey başına gelen? 😔😔😔