silaa66 Kızım 1 yaşında tabaktaki besinleri agzına götürüyor ama tekrar atıyor ağzından yemiyor siz nasıl yemesini sağlıyorsunuz merak ediyorum yazarsanız sevinirim teşekkürler 🌻
Deletedmom_206 silaa66 Yediği kadar yemesine müsaade edin.Sizde onunla birlikte oturun kendiniz yemek yiyin. İnanın bana aç kalıyormuş gibi gelsede o şekilde öğreniyorlar. Ben hep öyle yaptım. 1.5 yaşında kendi doyurucu şekilde yemeye başladı 2.5 yaşında kendi çorbasını dökmeden içebiliyordu. Artık hiç yardım da etmiyorum tamamen kendi yiyor doyana kadar ve kalkıyor. Kilo alımı da çok iyi.
Dedektifgadget silaa66 Kızım 7 ay 8 günlük ve kendi eliyle yemek istiyor döke şaca yiyor bazı şeyleri pankek denediniz mi ben öyle verdim ben de karşısında siz de onunla beraber yiyin
meraferaa silaa66 o sırada 5 yaşındaki oglumun tüm gün ben olmadan asla bişey yememesi çikolatayı bile benim yedirmem 😂😂
Deletedmom_206 silaa66 Tükürsün. Bir gün elbet yiyecek. Oyanamasına izin ver sen zamanla yemeyi öğrenecek
meraferaa silaa66 işte vermeyim alışsın diyorum yüreğim el vermiyor dayanamıyorum zaten iştahsız vermezsem iyice kuruyup gitcek
belus silaa66 ben hep blw yaptım, 1 yaşından beri çorbasını bile kendi içiyor ( dökmesine vs karışmıyoruz ) siz de izin verin kendi yemesine de yememesine de💌
silaa66 belus ben de karışmam sıkmam temizlenebilen şeyler sonuçta ama işte alışacak eninde sonunda 🥹
Ballikizim99 silaa66 yemeği çorbayı ben yediriyorum ama ekmeği ufak parçalayıp eline veriyorum kendi yesin diye başta yiyemiyordu ama alışınca herşeyi kendi yemek ister bide atıştırmalık bişy verirken meyve vs yine ufak ufak kesip veriyorum kendi yiyincede alkış yapıyorum