nazifetopcu geçmiş olsun bizim de bir ay sürmüştü maalesef ben emziremiyordum alerji mamasina başladık direk işte geçmeyen pişik,konak,mukuslu kaka, aşırı gaz, sık kaka vardı 1 ayın sonuna doğru geçti 8 aylık şimdi geçen ay alerjisi bitmiş artık darısı başınıza