msr33 Aynılarını dibine kadar yaşadım… kendimi suçladım… şimdi bebeğim 4 aylık ve inanın hepsi geçiyor. Kendiniz yıprandığınızla kalıyorsunuz. Size diyebileceğim şey şu ki, ev işidir rutin takiplerdir bunları yakınlarınız yapsın. Size ev, yemek, temizlik vs konularında yardım etsinler. Siz bebeğinize bakarsınız. Dinlenin, bol su için sütünüz de gelir, çocuk da emer. Hepsi olur…
Kendinize 1 saat de olsa zaman ayırın. Bakın ne güzel güvenilir insanlar varmış etrafınızda. Verin bir iki saat o sırada da size iyi gelecek şey neyse gidin onu yapın. Uyumaksa uyuyun. Müzik dinlemekse , film izlemekse onu yapın.
Ki bunu da yine aslında bebeğiniz için yapıyorsunuz.
Çünkü bebişi tekrar elinize aldığınızda bu kez çok daha iyi bir ruh halinde, daha sakin olacaksınız.
Mutlu bebek mutlu anne diye bir şey yok
Mutlu anne mutlu bebek var
Önce siz iyi olacaksınız
Bebiş de böyle iyi olacak zaten.
Siz onun annesisiniz, sadece var olmanız bile ona yeter.💕💕💕🌸🌸🌸