Koltuk altı botoksu duydum seneye yaptircam bu yıl hamilelikle geçti lanet olsun hemşireyim bir dunya forma var çok tatlı güzel benim iki rengim var siyah ve koyu lacivert lanet şey imdasttttr bende bordo giymek istiyorum. Bende aşırı terlerim sadece kol altım terler koku vs sıkıntım yok zaten günde yüzlerce kere kutular deodorant sıkarım da artık hayat kalitemi etkiliyor ilerde olmadı ter bezlerimi aldiricam