Bebeğim 6 buçuk aylık, anne sütü ile besleniyor. Ama eylül’de işe başlayacağım ve ben işteyken nasıl besleneceğini düşünüyorum. Süt sağarım ama o kadar çok olmaz. Ek gıdaya ağzını açmıyor zaten. En azından ben işteyken anne sütü + mama verilir diye başlamak istiyorum. Bebelac aldım asla içmiyor kokusu kötü gibi. Gerçi anne sütü de biberonla veriyorum yine içmiyor emmek istiyor illa.
Nasıl biberona ve mamaya alıştıracağım bilmiyorum fikir almak istedim. Ve kötü kokmayan mama önerisi 😏