fatma_6141 kaka yapmaya korkuyordu başlarda kızımda ama kaka yağtığında ıy ay öğ kakamı yaptın pis gibi tepkiler vermemek gerekiyor sorun yok yanındayım kakamızı yapalım dökelim bay bay yaplım gibi sevimli olmak gerekşyor korkabiliyorlar kakayı yapmaya