6 gün sonra 1 yaşa giricek emziğe alıştırmam lazm bibs ve wee baby ucu kiraz gbı olanları almadı normal damaklı emzik denedim almadı ısırıp atıyor gece uyku arasında verdğim de anlayıp çıkartıp ağlıyor
Doğumdan hemen sonra vermiştim alışmıştı kaynana denen mahlukat sürekli laf etti diğer oğlum 4 5 aylıkken emmeyi bıraktı buda mı bıraksın diyip durdu bende sussun dıe vermedim sık sık emzrdm şimdi ben çekiyorum sıkıntısını.. 1 yaşa giricek gece sabaha kadar kırk kez kalkar emmeye ağzında tutuyor sadce mahvedyor beni.. Alıştırmam lazım alıştıran varmı sonradan ve hangi emzikle
Nasıl
bi yardım edn 🙏🏼🙏🏼🌸