Nilser 2 aylık bebeğim var sadece mama ile besleniyor, iki saatte 60 ml mı yoksa üç saatte 90 ml mı daha iyi kilo almasını sağlar? Daha fazlasını da maalesef içmiyor 90 üzerine çıkmadık onu bile zar zor alıyor.
diloslarrr Nilser kilosunda nasıl bir sıkıntı var. Doktor az mı diyor. 60 cc iki aylık bir bebek için normal bir ölçü ama açlık aralığını açmanız nasıl etki eder bilemedim bir kerede 90 ccyi zor içmesi bence normal toksa içmez zaten
ilenalemin Nilser canım her bebeğin iştahı farklı.benimki 2 ay 18 günlük.2 aydan beri 120 CC içiyor.günde üç kere ya da dört kere veriyorum.bebelac Gold kullanıyorum.kilo alımı fazla.hattw az mama vermeye çalışıyorum ama doymuyor maalesef.hipp kullanmıştım o bu kadar kilo aldırmamıştı.navizane fikrim iki saatte değil de üç saate çıkar mesela.100 yap her seferinde.kaçta bırakırsa bırkasın.daha kolay sindirir mamayı.günde bir çay kaşığından çok az hakiki zeytinyağı kat mamasına.kakasını kolay yapar.
twinsmomm2 Nilser o zamanlar 3 saatte 90 CC iciyorlardi mamalarina bir çay kaşığı zeytinyağı ekliyordum doktorumuz söylemişti kalori alımı için hatta kuvezlerde de yapılıyormuş bu kilo alımları güzeldi ilk 3 ay 1 er kilodan fazla almışlardı
Nilser diloslarrr aylık kontrolünde sağlık ocağı az buldu sınır altında falan dedi kilosu su an 4400. Mama ölçümlerinde de ay olarak su an 90 120 alması gerektiği söyleniyor
Nilser ilenalemin anne sütü de alıyor mu peki yoksa sadece mama mı, bende Aptamil kullanıyorum genelde çok kilo yaptığı söyleniyor ama bizde yapmadı sanırım. Zeytinyağı da günde bir kez mı kullanılıyor
Nilser twinsmomm2 her mamasina mı ekliyorsunuz zeytinyağını öyle fazla olur gibi, bu arada hangi mamayı kullanıyorsunuz acaba
ilenalemin Nilser ben anne sütü veriyorum ama doymuyor bu yüzden günde üç ya da dört kere de mama veriyorum.sadece bir mamaya zeytinyağı ekliyorum.hepsğne eklersem fazla olur.üstelik geceleri o kalkmasıgı sürece kaldırmıyorum.bazen gece bir lere kalkıyor bazen iki bazen fazla.takılmıyorum.sen de takılma.iki aylık olmuş artık onun dilini anla.ne zaman acıkırsa ver.
denizse Nilser öncelikle merhaba doktorunuz ile görüşün sağlık ocakları genelde yanlış bilgi veriyor benim kızıma aynısını dediler korkup çocuk doktoruna götürdük normal kilosu gayet iyi ne bekliyorlar el kadar çocuk 10kg mi olsun dedi hatta yani bide araştır internette normal mi değilmi ay ay yazıyor hangi kilo ağırlığında olması gerektiği zeytinyağına gelince her mama yaptığında koyma mamanin içine günde bir kere versen mamayla yeter bende mama vermek zorunda kaldım sütüm kesildi 2 aydan beri Aptamil presyneo 1 numara kullandim bende aynı şekilde yaptım şuan herşey normal 6 ci aya doğru gidiyoruz
denizse denizse birde mamaların arkasında ay ay kac biberon içmesi yazıyor ya onlara göre ilerleme her bebek farkli mesela orda 2 ay 90 cc yazıyor örnek veriyorum seninki 80 içiyor yada 100 yani ne kadar yemek isterse ver dinlensin biraz gezdir kucağında ver değişik şeyler yap daha rahat olur