kzmr gaz olsun olmasın benim bebeğim pek uyuyan bebek değildi doyuyordu kilo alımı iyiydi ama bana yinede gazdandır diyorlardı ağlaya ağlaya bitirdim 40 günü😁her bebek farklıdır bazı bebekler mışıl mışıl uyur ama genel olarak çevremden gözlemlediğim kadar İlk 40 gün Hem anneye hem bebeğe çok zor geçiyor 40 günden sonra ben de alıştım Yavaş yavaş bebeğim de uyumaya başladı Daha doğrusu artık uyuyor dediğim zaman Ya atak haftasına girdi ya hastalandı Tam anlamıyla altıncı aydan sonra çok rahat ettim Bebeğim şu an dokuz ay 15 günlük Diş dönemlerinde huzursuz oluyor o kadar da olacak bebek sonuçta İlk 40 gün birde dördüncü beşinci ay çok zor uzun bir atak dönemi oluyor o zaman o zaman da uymuyorlar hep ağlıyorlar sonrası rahat