mervey0742 babyboy_35 benim Dr geçen ay 11 gün gecikti bu ay 10 gün eskiden böyle olmazdı doğumdan sonra değişik bir hale geldi.Insallah degilsinizdir belki havalardandir.
sdfkty babyboy_35 biraz önce aynı konu üzerinden bende post açtım. Benim de 4 gün geçti ve hiç cesaretim yoktu test almaya ama bugün olmazsa yarın dedim ve aldım sonuç benim de negatif çok şükür 😂 sizin yaptığınız erken gebelik testi miydi uoksa normal mi
Azizbebek babyboy_35 benimde 6 gün gecikmisdi 7 . Gün oldum canım bazen normal olabiliyor stresden kaynaklı felan
Alprslnemine Bugün 6 gün oldu gecikeli 🤦🏼♀️ geçen ay da 6 gün geciktikten sonra test yaptım ertesi gün adet oldum korkudan hemen hapa başladım bu ay yine gecikti anlamadım gitti.
sdfkty babyboy_35 benim de erken gebelik testiyi. Bende çok korktum ama şükür negatif. Test 99 dogru sonuç veriyor diye biliyorum.
ENERCII babyboy_35 bu tarz gecikmeler normal neden hemen hamileliğe bağlıyorsunuz ki benimde 15 gün gecikmem olmuştu
babyboy_35 Azizbebek normalde reglim asla gecikmezdi doğumdan sonra oldu ablamda normal dedi ama insan korkuyor işte bu kadar korunmaya rağmen geliyorsa da ne diyeyim yani 😂😂😂😂