Hanabii ozman siz dahiliyede bi kan ve vitamin degerlerinize baktirmakla baslayin. Bence annelerin butun depresyonu yorgunluktan, ister calisan anne olsun ister ev hanimi olsun ne isi bitiyor ne sorumlulugu, surekli bi uzerinde baski , bütün bunlar canim anneleri yoruyor. Zaman icindeki kucuk seyler ust uste birikip agirlasmaya basliyor. Bence hayatimizdaki bu durumlari iyi analiz etmek ve birazda kabullenmek zorundayiz kizlar. Malesef genckizkenki hayatimizin evresi kapandi ve asla geri gelmez. Simdi baska bir evredeyiz insallah hepmiz icin bu donemler kolaylasir 🙏🏻🙏🏻