Merhabalar. Bundan yaklaşık 10 gün önce sol kolum omuzdan el bileğime kadar aşırı ağrıyordu. Bardak kaldırırken bile acıyordu. Kolum geçti ama şimdi el bileğim çok kötü ağrıyor ve acıyor. Kızımı sol kolumda tutabiliyorum sağı kullanamıyorum ondan kaynaklı oluşan bir ağrı ama canımı çok acıtıyor. Emziriyorum. Buna benzer bir ağrı yaşayıpta zararı olmayacak bir krem kullanan oldu mu?