[silindi] Kizlar bebegim 21 günlük kalbinde parlama var kardiyoloji doktoru 1 yaşında tekrar gormek istedigini soyledi %98 kapanir dedi sorun yok dedi ama nefes alirken karni cok inip cikiyor normal bir durum mu bu bilmedigim icin sizlere bi danismak istedim
Zehra95 [silindi] sende bile nefes alırken karın sisip iniyor kendinize sıkıntı çıkarmayın durduk yere
Gokturksmom_ [silindi] bebenim bebegim de 2.5 aylık ve doğduğundan beri öyle. Çok hızlı nefes alıp verir ayrıca.
[silindi] novamom kendi doktorumuz korkuttu beni bu konuda kardiyolojiye o yonlendirmisti doktorum biraz pimpirik icimi hic rahat ettirmiyor endiseliyim hep o yuzden bence de normaldir buyudukce duzelir diye dusunuyorum ama
[silindi] Gokturksmom_ evet çok hizli alip veriyor ay rahatladım solunumunu falan inceledi yogun bakimda yatirdi her sey normal cikti ama rahatlatici bir sey soyledigi yok ben de anormal bi durum mu acaba diye içimden evham yapiyorum hep
Gokturksmom_ [silindi] bizimki de kuvozde kaldı nefesi böyle olduğu için ama yine aynı yani. Büyüdükçe düzelir diye düşünüyoruz.
[silindi] Gokturksmom_ bizimki de yatti solunumu normal miydi ? Bence de buyudukce kilo aldikca duzelir bebegim ufak dogdu biraz erken geldi bunlarin etkisi de olabilcegini dusunuyorum 22 gunluk 3500 kilo şuan normal dogum kilosuna yeni geldi daha 😂