Bebeknaz benimki bir buçuk aylikken battaniyede sallanmaya alıştı kolik bir bebekti her gece kriz geçirir gibi ağlıyordu battaniyede uyuyordu bir tek. Daha sonra hamak beşik önerdi herkes hemen aldım şimdi onda uyuyor dünya varmış dedim, valla ben şikayetçi değilim uyusunda nasıl uyursa uyusun sallamaya razıyım. Uyuyana kadar sallıyorum pış piş açıyorum, uzun ip yaptım kenarından bağladım babasında oturduğu yerden destek olup sallıyor alıştı yani bu şekilde uyuyor. Gittiği yere kadar gitsin 🙈 ama ben tam uykusu geldiğinde sallamaya başlıyorum mesela bir uykusu saati yapmadım hadi saat 8 oldu uyuyacaksın diye yatırmıyorum. O uyku sinyallerini ondan aldığımda sallıyorum. Bu bazen 9 bazen 10 bazen 11 oluyor. Bu arada 4 aylık