Belinayozr Bugün 60 günlük olduk uygulamada iki ayı geride bıraktınız 3 ayına girdiniz diyor kafam karıştı 2 aylık mı yoksa 3 aylikmiyiz ben 2 aylık olduk diye biliyorum
SevimliHayaletCasper Belinayozr 2. Ayı bitirdiniz. Bitirilen ay söylenir 2 aylık yani 1 ay sonra da 3. Ayı bitireceksiniz.
sencokbiliyon Belinayozr 2 ay + 1 günlük işte. Soranlara 2 aylık diyeceksiniz. 2 ayı doldurmuş 3. Aydan gün almış oluyor 😂 bitirilen ay söyleniyor.