Kızlar 1 ay önce boşandım. Maddi olarak ex şerefsiz kocam 5 nafaka veriyor 14 ay çocuğa anca yetiyor ama kendi ihtiyaçlarımı babamın karşılaması çok zorluyor beni. Bakacak bırakacak kimsem de yok çağrı merkezi vs işi varsa eğer bana yardımcı olun söyleyin ya bu durum beni aşırı rahatsız ediyor artık çalışmam gerekiyor