UrbanMom busehorata bende kullanıyorum hastayken burnuna kullandım geçen ay gözü enfeksiyon kapmıştı damladan önce de pamuğa döküp serum fizyolojik ile gözünü temizledim
Nursemommm busehorata serum fizyolojikte sorun yok yalnız hipertonik serumlar vs. Diğer serumlar önerilmiyor üzerinde %0.09 nacl ya da izotnik yazanları kullanabilirsiniz