18mehtap 4 ay oldu doğum yapalı belimde değil ama iğnenin yapıldığı yer çok fena ağırlıyor özellikle sabahları uyandığım da. Sizde de oldu mu sonradan geçer mi sizce ?
bizdejantikizlardik 18mehtap Epidural yapmadığım halde kaldı bel ağrısı. 8,5 ay oldu artık yataktan kalktığımda ağrıtmıyor ama hiç eskisi gibi de değilim. Yorulmaya gelmiyor, ağır taşımaya gelmiyor hemen dikiliyor oraya bir ağrı.
Aag 18mehtap 10. Aydan selamlar ama bende spinal😅tabi bebe çıktıktan sonra korkudan uyuyun beni deyip genelde döndüm 🤣🤣 ortalama 1.5 sene sürüyor azala azala gidiyor uyurken beline destek al hanş şu hamile yastıkları Varya onlar güzel oluyor
Denizyaz 18mehtap spinal ve genel oldu benimde 8 ay olacak nerdeyse 5. Aydan sonra azalmıştı 1 haftadır yine başladı eğilip kalkarken tutuluyor resmen belim dünden beri bacağımada vurmaya başladı randevu aldım daha fazla ilerisini çekemem heralde bakalm ne olacak
18mehtap @Aag gece yatarken bir şey hissetmiyorum ama sabah kalkınca kalkamıyorum bile öyle diyeyim 😂