Merhabalar, benim bebeğim 15 aylık. Memeye çok düşkünleşti bütün gün yapışık geziyoruz diyebilirim ama adam akıllı süt içmiyor emzik olarak kullanıyor beni . Bu da yemesini çok etkiliyor bence adam akıllı hiç bir şey yemiyor aç geziyor, acıktığında geliyor emiyor emiyor ama boş hiç yutmuyor hırsını alamıyor. Acaba memeyi bıraktırsam yemek yer mi ?
Bu arada kilosu baya az , zayıf bir bebek