Kızlar sorum olacak,
İkiz bebeklerimi 3 ay emzirebildim sonra sütüm kesildi ama ilk 20 gün koltuk altımda bir şişlik hissettim 6 ay oldu ama hala geçmedi sizce ne olabilir nohut büyüklüğünde dokununca içerde hissediyorum arada kafaya takıp oynuyorum elime geliyo ama görüntüde bir şey yok