meteli dogdugunda similac kullandik ve hicbirzaman gaz kabizlik sorunu yasamadi. Sonra similac bulundugum ulkede artik yoktu ve 5 ci aydan bebelac golda gectik. Bi sorun yok 7 bucuk aylik artik. Yinede kabiz falan hicbisey olmadi. Tadinida seviyor. Bende baktim tadi guzel agir balik kokusu falan boyle seylerde yok