akdogan42 2bucuk aylik bebegim bugun 5dakikaya bi sesli gaz cikariyor kakayida 2 3gune bir yapiyor biogiada kullaniyorum.aptamil ve anne sutu aloyor
cicekcimm akdogan42 sürekli gaz çıkartması onun için güzel bir şey hatta sizin içinde bence güzel bir şey olmalı.. 2 veya 3 güne bir kaka yapıyor olması da yine onun için kilo alıyor derler. Tabii sizi rahatsız eden bir durum varsa doktorunuza danışın derim