Kızlar 3 gün önce gece titreme ateş ve halsizlikle uyandım doktora gittim antibiyotik verdi göğsümü ağlaya ağlaya duşta sıcak suda sağdım iyi geldi acısı ağrısı geçti ama içeride kocaman bir yumru var o asla geçmiyor sıcak suda masaj,tarakla tarama, zeytinyağı masajı, soğuk kompres, lahana hepsini denedim bana mısın demiyor. Göğüs üzerimdeki kırmızılık da gitti ama bu yumru kaldı öylece dokununca rahatsız ediyor lütfen bir öneriniz var mı?