Bugleminannesi28 vantilatörün koca insan olarak ben önünden geçsem ben de tutulurum. Anneniz nasıl böyle bir hata yapmış… Bende vantilatör kullanıyorum ama fan kısmını kalkabileceği en yüksek seviyeye kaldırıp yukarıya doğru baktırdım kızıma bir şey olmasın diye. Uyuyan çocuğa direkt tutmak olmamış. Ben odasında kullanmıyorum. Bazen 31 derece oluyor. Bezle örtüsüz yatırırım yine vantilatörle hasta etmem. Bence devam etmemeye çalışın. Terlerse uyanınca hızlıca bir duşa sokarım. Olur biter.
Böyle bir şey kızımda başıma gelmedi. O yüzden o konuda bir şey diyemeyeceğim.