zeyzry evet bu gibi şeyler tetikledi benide. Doktora beynimin içini durdurmak istiyorum dedim . Benim kızım 2 yaşına girmek üzere oğlum 4 buçuk yaşında . Gerçekten süreç o kadar zordu ki kaldıramadım düşün düşün ağla düşün düşün ağla sinir sistemim alt üst durumdaydı insan içine çıkmak istemiyordum çocuklarla . İlacı kullanmaya başlayınca beynimin içi kapandı sanki hop diye düşünme yeteneğim gitti. Kafanızın içinde bir boşluk var gibi oluyor ilk üç hafta alışma evresi üç haftadan sonra tam etkiyi gördüm . Bir anda ani sinir ve öfke patlamalarıma çok etki etmedi ama kafamın içinden kurtulduğum için daha iyiydim . Çocuklarda süreç içinde toparladı . Şuan ilacı bıraktım . Az önce gece panikatağıma uyandım yine ama artık umrumda değil yani kafaya çok takmamayı öğretti ilaç daha iyyim .