Canss3535 banada öyle denmişti bagırsaklarında parlaklık ve beyninde kist görünüyor diye ama ılerkı haftalarda birsey görünmedi. Fetal DNA’yı banada soyledıler ama kabul etmedim çünkü bebeğe riski varmış. Icınızı ferah tutun tek doktorla kalmayın derim içiniz rahat olsun diye . Ama sonrasında gecıyor endişelenmeyin o yüzden 🙏başka doktora gıttım profesöre gittim hatta bende öyle bırsey görünmüyor dedi. Çok şükür suan 17 aylık ve sağlıklı