Selamlaaaar 8 aylık bir kızım var 8 aydır beşikte sallayarak uyuyor başka şekilde asla uyumuyor çok şükür öyle çok direnmesi yok gece nadir kalkar gündüz de 2 kez uyur ama sallanmak istiyor ben de odasını ayırmak ve daha sakin kendi kendine uyumasını istiyorum tabii ki küçük yine yanında olacağım ama sallamak artık eziyet oldu aranızda hiç sallamayı bırakan var mı önerileriniz nedir bir de çok hareketli bir bebek sallarken bile beşikten destek alıp ayaklanmaya çalışıyor 😔🥲