Ayyy benim bebeğim de bazı geceler böyle yapıyor. Gözü kapalı şekilde kaçıyor ayağa kalkıp gitmeye çalışıyor😅 gözü kapalı ağlıyor sakinleştirmek istediğimde kendini geriye doğru atıp daha çok ağlıyor. Ama bu hareketleri yaptığı zaman anlıyorum ki bir yeri ağrıyor veya diş çıkarıyor.