28 aylık çocuğum tuvalet eğitiminde kakası gelince tuvalete oturuyor fakat korktuğu için mi o kadar ıkınmak istemediği için mi bilemiyorum tuvalete yapmıyor bitti deyip kalkıyor daha sonra AYAKTA altına yapıyor. Bunu 2-3 kere yaşadık. Ayakta altına yapıyor dediğim kısım önemli çünkü bezliyken de böyle yapıyordu. Okuduklarım kadarıyla bu şekilde yapan ve zorlu bir tuvalet eğitimi geçiren pek çok çocuk ve anne var. Bana bu konuda verebileceğiniz tavsiyeleriniz varsa bekliyorum.