Lugesyaa neye göre değil? Benim bebeğim de 3. Ay kontrolünde 7 kiloydu. 3055 doğdu sadece anne sütü alıyor ve doktorumuz normal dedi. Bu aydan itibaren azalacak hatta ilerleyen aylarda belki almayacak bile dedi hep bu şekilde artmıyor sonuç olarak. Konu sahibine de doktor normal dediyse normaldir kıyaslamayın bebeğinizi lütfen 🙏