Muhtemelen sizin hamileliğinize tepki veriyor. 4 yaşına 2 ay kaldı kızımın, hamileliğimin 7. Ayından itibaren hareketlerim kısıtlandıkça huyunun değiştiğini fark ettim. Hiç sendrom vs bilmez laf söz dinler kız gitti yerine sürekli kriz çıkaran kız geldi. Doğum yaptığım gün beni gördü ve anne artık zıplayabiliriz koşabiliriz diye sevindi😄 ben bu sorunu biraz doğumdan sonra başbaşa özel vakitler geçirerek çözdüm işte birlikte markete gidip sonra piknik yapmak gibi. Hala tam düzelmiş değil ama zaman gerekiyor biraz. Evde uygulayabileceğiniz öfkesini atabileceği oyunlar var onları bir araştırabilirsiniz içindeki öfkeyi boşaltması için