Merhaba herkese bebeğim 35 haftalık doğdu hem mama veriyorum hem emziriyorum prematüre bebek olduğu için bide sürekli aranıyor sanki sütüm doyurmuyor gibi geliyor günde 3kez falan veriyorum mama benim gibi olan varmı acaba günden kaç kez mama verip emziriyorsunuz