Ben bazen ondan alıp kullanıyorum bazen de ağda bantlarından kullanıyorum. Ağda bandı daha pratik tabii, ama tam temizliğinden emin olmak istersen bana o turuncu kutudaki ağdalar daha iyi geliyor. Suda kaynatıyorum hafif soğuduktan sonra dondurma çubuğuyla genişçe sürüp çekiyorum bilmiyorum bana pratik geliyor