AslanAnnesii12 Merhaba. Bebeğim 12 ay 12 günlük. Gece 1-2 kere mama içmeye uyanıyor bu yüzden sabah kahvaltı yapmıyor. Gece beslenmesini nasıl kesebilirim bilgisi olan annelerin yardımına ihtiyacım var
AslanAnnesii12 Minmini henüz denemedim. Allahın izniyle yarın gece başlicam. Sizlerden fikir almak istedim. Birde biraz korkuyorum. Suyu içerde ya illa mama isterse ne yapmam lazım onu hiç bilmiyorum
Minmini AslanAnnesii12 uykulu olacağı için kabul edebilir suyu belki diye düşündüm. Bir deneyin belki kolayca alışır☺️