expectations Merhaba. 15 aylık oğluma Influenza a teşhisi koyuldu. Enfluvir içiriyoruz. Ancak çok gaz yapıyor ve ağlıyor gaz yüzünden. Siz de böyle bir şey teşhis ettiniz mi? Normal mi? Karnı davul gibi oldu yavrumun😔
Dorukabras expectations baska bir sorun olsa gerek biz de kullandık aksamdan sabaha düzeldik hatta o gecesi mışıl mışıl uyudu. Baska bir foruma daha üyeyim orda da duymadim 🤷🏻♀️
Gamzeli2206 expectations biz 6,5 aylıkken 5 gün kullandık aşırı gaz yaptı ama zaten 5 gün olduğu için dayandık
Bk15 expectations evet bende kullandim hatta zor buldugum bir ilac bizi ishal yapti ama o virusunde yoonolmasi icin bu ilaci mutlaka lullanmam gerektigubi soyledi doktorukuz
expectations Dorukabras Dorukabras cevabınız için teşekkürler. oğlumun hastalığının hemen ertesi gün doktora gittik, bu ilacı verdi. Ateşi 1.5 gün sürdü, o bitti şimdi sesi kısıldı. Sizin de böyle bir süreciniz oldu mu? Yani ateş sonrası ses kısılması gibi?
Medianne Dorukabras bizde dün akşam kullanmaya başladık inşallah bi an önce bize de etki eder perişan oldu yavrum balgamli oksuruk de varmıydı sizde
expectations Medianne başkasına sormuşsunuz ama merakımdan yazmak istedim. Boğazı kötü bizimkinin de, ateşi düştükten sonra oldu. Sesi baya bir kısıldı.