neanladinyurdagull Yarın 9 aylık oluyor kızım.Taytay zaten duruyordu sıralıyordu ama iki gündür desteksiz iki adım atıyor düşüyor.Ayakkabı almalimiyim siz ne zaman aldınız
Minmini neanladinyurdagull dışarısı için alın ama evde çıplak ayak yürüsün duyu ve denge açısındsn daha iyi💐
Alerjikrinit neanladinyurdagull bizim doktorumuz ayakkabı giydirmeyin demişti dışarıda bile pisipisi gibi olan ev ayakkabılarından giydirmeliymişiz en başlarda. Ayak kıkırdak yapıdaymış şekil almadan özgürce denge sağlaması içinmiş