sevaltenekeci Merhaba hasımlar oğlum 8 aylık işk defa mama vericem nasıl hazırlıyorsunuz siz suyun sıcaklığı nasıl olmalı?
ArvenMom sevaltenekeci içme derecesine ne çok soğuk ne çok sıcak elinize damlatıp bakabilirsiniz ağzını yakmıycak gibiyse okeydir ilk su sonra mama kaşıkla yavaş yavaş karıştırın tortu kalmasın 1 ölçek 30 cc suya eş değer 60 cc suya 2 kapak 90 3 kapak gibi
ahuse İçme derecesine getirip öyle mamayı katın içine sonra da dairesel hareketlerle çevirin ki mama erisin. Afiyetlerrr..
Aselinannesi0655 drkrd kaç saat durabilir. Ben her emxşemeden sonra 10 cc vermem gerekiyor bebeğim 20 günlük. 2 saatte bir 10 cc
sdakaan Kaynamış ılımıl suya koyuyorum sonra dairesel hareketlerle yada plastik kaşıkla hafif karıştırıyorum. Daha sonra sıcak suya oturtuyorum sıcaklığını kontrol ediyorum elimi yakmayacak şekilde olunca hazır oluyor