Deletedmom781
Yeni doğan bebekler çok sık kaka yapar ve sulu yapar. İshal olmayabilir ama şüpheniz varsa gösterin tabii doktorunuza. Genelde ishale ateş de eşlik eder. Ateşine baktınız mı? Henüz çok küçük, eğer ishalse de sizin bol bol emzirmek dışında yapabileceğiniz pek bir şey yok, serum takarlar öyle bir durumda sıvı takviyesi için.