TubaaTac Merhaba kuzular grip oldum 😞 bebeğime geçecek diye çok korkuyorum 4 aylık sayılır emziriyorum sadece ...
Meyra TubaaTac emzirmeni normalden daha fazla yap ki sütün bebeğini korusun emzirilen de maske takarsan qecmez