tgbazm şuan oğlum 2,5 yaşında 4 aylıktan beri sesli uyku arkadaşı ile uyuyor sadece yanına yatıp yan yatırıyordum o şekilde alıştırmıştım hala uyku arkadaşı ile uyuyor. Kızım da 8,5 aylık onu da doğduğundan beri uyku arkadaşına alıştırdım yan yatırıp sarıltırıyorum açıp bırakıyorum öyle sarılıp uyuyor doğduğundan beri