Bebeğim 4 aylık ve son 1 haftadır parmak emme alışkanlığı edindi. Bu arada kesinlikle açlıktan değil, yeni emzirdikten sonra da parmağını emiyor. Başlarda önemsemedim ama gittikçe artiyor bu alışkanlığı. Önce uykuya dalarken ve uyku esnasında yaparken simdi oyun oynarken, ben altını değiştirirken fırsat bulduğu her an baş parmak ağzında. Sizde durumlar nasıl? Geçici bir süreç mi nasıl önlemler aldınız? Eline eldiven taktım bu defada eldiveni emmeye basladi. Emzik almıyor ağzına, emziğe alıştırmaya çalışıyorum ama öğürüyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bilenler lütfen akıl versin🙏