rumeysa24 ben yatarak emzirmeye çok zor alıştım bir de göğüslerim küçük o yüzden tam kavrama konusunda zorlandık. 1. Ayda başlamıştım tam rahatça emzirmem 2. Ayı buldu. Sık sık yatarak emzirmeye çalıştım alışmak için. Bir de kucağımda emziiryordum hafif yatar pozisyonda yanlarıma da bir sürü yastık koyuyordum ki bebeğim düşmesin birkaç ay zorlandım ama şimdi tepetaklak bile olsa emziririm 😂